Thank you scopely ❤️

Punish someone because you’re too lazy to test the thing you’re about to release. Sounds like only Scopely could do such a thing, lol

1 Like

Oooo another Bill Smith post lol
“First time posting” lol did he make another account just for another post

2 Likes

You baaaaad. You used the “B” word. :joy::joy::joy::joy:

1 Like

And your opinion matters to me sooooooo much.
NOT!

Is ThAt LeOn!?!?

Engraçado uma empresa que precisa dos seus maiores clientes ofende -los, chamando eles de oportunista,isto.mostra tamanho da incompetência deles.Esse evento das moedas caveiras e um evento facção, era só não permitir saída e entrada em faccao ,mais são tão incompetente e depois joga a culpa em quem fez o que estava liberado pelo sistema,vocês são horrível em administrar.

Os que vocês xingaram de oportunistas são os que investem no jogo ,porque os chorões não gasta um centavo por eles vocês não teriam como sobreviver deste jogo ,agradeça as faccoes top que gastam e ajudam vocês a manter todo esse sistema.

1 Like

He who is tired of Weird Al is tired of life! Have you seen his cover of Toto’s “Africa” with Weezer? Never say you can’t shred on an accordion.

2 Likes

I was pissed about this. When Andrea was glitched they rolled back but not here xD
But after a day, I dont care anymore. I dont expect anything in return since we all should now how badly Scopely is anti consumer company.
giphy%20(50)

2 Likes

This is the definition of Exploit and it is against the TOS

2 Likes

No they only b@n you if you’ve done nothing wrong :roll_eyes:

Its an get around that can be done through legitimate gameplay means. Nothing says you cant do it.

Yes the TOS says you cant do it.

This is exactly what an exploit is, and this is against the TOS.

Its exploit in online game not offline. Its agains every Terms in online games if you use such glitch to your own gain. Exploiters are cheaters too. :wink:

How’s that salt taste?

I got 32k, B@n me, and everyone else who exploited…they won’t have a game left lol

Resolvam logo isso dia todo para uma resposta da Scopely, o que realmente vai fazer ,tenham coragem e falem logo ,quero usar minha moeda ,muitos também querem,voltem logo aquela porcaria para 1 ou acabem logo o evento.

This topic was automatically closed 2 days after the last reply. New replies are no longer allowed.