Summer wheel yes it sucks


Really scopely
0,5%?

7 Likes

omg that teddy is cute af

2 Likes

Obsolete or trash toons, only pamela is good for her lead skill

2 Likes

Let me break down this wheel:
Pamela - Dog shit
Kal - Good (But everyone has him by now)
Ryker - Dog shit (Should’ve given out Yellow Wayland)
Denise - Dog Shit
5 Star Tokens - Dog Shit
Dog Plush - Dog Shit

14 Likes

It’s a Chihuahua lol

1 Like

And the Kal nightmare returns once again :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

3 Likes

it is good still mr great cornholio

I better get 10 kals or I’m going to be pissed

4 Likes

Somebody know how much 5* token and how much museum item would be given from a pull??

Pamela is good

1 Like

Pamela
Good

Pick one.

He’s a noob lol

3 Likes

Also said Harper was average, so there’s that lol

In other words, Scopely has no intention of improving the “player experience”. 0.5 % chance , and actually less, of getting anything worthwhile.

7 Likes

Next he’s gonna say wanderer is a better toon than Alice

1 Like

Nah, he’s gonna say alert rick is a better toon than (insert latest promo here)

False.

False.

Not completely.

False

With your logic on saying Kal is good, then you would also say that this is good since it has characters around Kal’s stats. Hence showing your statements are irrelevant.

8 Likes

This wheel doesn’t suk! If you pull pam or kal then this wheel event was a success. That’s if you don’t already have those two toons

1 Like

Meh my friend is a furry and he’s one of the most serious people I’ve ever met.

What F2P need is some kind of decent counter to P2P teams, so that’s what I’m rating these toons on.

And do they? No. These toons aren’t useful to ANY F2P unless they’re new to the game