FACEBOOK PROBLEME - COMPTE PERDU / FACEBOOK PROBLEM - LOST ACCOUNT

Bonjour, cela fait des années que je joues a ce jeu , et depuis quelques mois j’ai perdu mon compte qui était dans la région CAMDEN , j’avais eu un soucis de téléphone et j’ai dû en prendre un autre. Et quand j’ai voulu lié mon compte nommé [DT] Blu3 , niveau 111, eh bien ça m’a créé un nouveau compte vu que je suis passé d’android a iphone. J’ai remis mon email de partout et je tombais toujours sur le même nouveau compte. Je n’ai plus de moyens pour y retourner , j’ai besoin de votre aides s’il-vous-plaît.
J’ai déjà contacter l’assistance et toujours 0 réponse.
J’ai les preuves d’achats de mon comptes.
Je n’ai pas le code de mon compte n’importe où (la prochaine fois je vais screen).

Ce serai avec un grand plaisir de l’avoir de nouveau. Merci a vous et super jeu au passage.

———————-

Hello, it’s been years that I play this game , and for a few months I lost my account that was in the CAMDEN area , I had a phone problem and I had to take another. And when I wanted to linked my account named [DT] Blu3 , level 111, well it created me a new account since I went from android to iphone. I delivered my email from everywhere and I always came across the same new account. I no longer have the means to return, I need your help please.
I already contact the support and always 0 response.
I have proof of purchases from my account.
I don’t have the code for my account anywhere (next time I’ll screen).
It will be with great pleasure to have it again. Thanks to you and great game by the way.

@Shawn.Scopely
@Andrea_Scopely
@GR.Scopely
@JB.Scopely

Aidez-moi s’il-vous-plaît.
—————
Help please.

@Shawn.Scopely
@Andrea_Scopely
@JB.Scopely
@GR.Scopely

Hi @Blu3,

Sorry to hear about your account issue. As per standard policy, make sure to re-contact the customer support https://scopely.com/customer-support/ with all the details/proof belonging to your account.

Once in contact with them, follow the instruction provided by the customer support in order to help claim back the account.

GR

2 Likes

@GR.Scopely

How long should I expect one of their answers? It has been for two days since I contacted them and I still have nothing.

5 days here

This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.