Daily Survivial Road

Warum wird auf der täglichen Survivial Road der Schaden den man gemacht hat nicht mehr gespeichert???
Immer wenn ich den gleichen Abschnitt neu anfangen muss, haben alle Gegner wieder 100% HP.
Das ist Bullshit, weil die Road eh sehr schwer ist. Bin Level 463 und komme so nicht weiter.

This is a bug that has been going on for a few weeks. I have not seen Scopely comment on it. Though @LadyGeek is typically on top of game bugs and what has been reported and what might be getting fixed.

Dies ist ein Fehler, der seit einigen Wochen auftritt. Ich habe Scopely noch nicht kommentieren sehen. @LadyGeek ist in der Regel über Spielfehler informiert und darüber, was gemeldet wurde und was möglicherweise behoben wird.

@LadyGeek any update on this one? It’s kinda minor on the large scale of bugs in this game but still annoying especially in the higher levels.

@LadyGeek irgendwelche Updates zu diesem? Es ist ein bisschen unbedeutend in Bezug auf das Ausmaß der Bugs in diesem Spiel, aber immer noch ärgerlich, besonders in den höheren Levels

Trying to remember which way it works, and I think if you continue until all teammates are dead, then the next time you enter SR the opponents are exactly how you left them. If you flee, when you enter SR they’re at full health.

Is that no longer the case?

2 Likes

If all of your toons are killed the next time you go back in, the opponent should have the same health as when they defeated you. But occasionally when you go back in they have restored their health. I will try to get a video but it seems to be infrequent for me.

Definitely fleeing replenishes their health, that’s not a big and I believe they even state that somewhere

they will never fix it

I remember this bug. Hasn’t happened to me in a while. It was just the blue tyreese that did that to me. Maybe cause they were the ones that usually killed me. But just them not the other two toons that are in the group.

Auch wenn alle 5 Chars getötet wurden und ich diese wiederbelebe und den Abschnitt erneut starte, haben die Gegner wieder 100% HP. Ich flüchte nicht.
Diesen Fehler gab es schon mal und wurde korrigiert.
Selbst wenn man geflüchtet ist, würde der gemachte Schaden gespeichert.

I noticed earlier this week, i died & went completely out of sr & when i went back it started me over on that stage instead of letting me finish where i died, also it seems as long as you do not totally back out of sr it keeps you where you died.

When my toons get close to being killed off, I check the yellow bar on the other team, some are close to being killed. I go back in with another team, they have full yellow bars =_=. Really frustrating :rage::rage:

Ja das habe ich vergessen, die Ap beim Gegner wird auch gespeichert. Kommt man mit neuem Team wird es sofort getötet weil die Chars gleich rauschen.

It used to be their health was where your last toon died.
But since they made it harder then made it like it was the stage restarts from the beginning.
So in short the double nerf caused it the reset the stage when your toons die.
It was the trade off to go back to how it was.

This topic was automatically closed 2 days after the last reply. New replies are no longer allowed.